DJ Khaled - BIG PAPER (Official Audio) ft. Cardi B

Official music video for DJ Khaled feat. Cardi B “BIG PAPER” off his KHALED KHALED Album

KHALED KHALED ALBUM OUT NOW: DJKhaled.lnk.to/KHALEDKHALED
Shop DJ Khaled Merch: DJKhaled.lnk.to/KhaledKhaled/...
Subscribe to DJ Khaled on INtwo: DJKhaled.lnk.to/subscribeYD

Follow DJ Khaled
Instagram: djkhaled
Twitter: djkhaled
Tik Tok: www.tiktok.com/@djkhaled
Facebook: officialdjkh...
Website: www.djkhaledofficial.com/

Lyrics:
We The Best Music
Another one
DJ Khaled

I get big paper, so I deal with big haters
Bi-big paper, so I deal with big haters
Bi-bi-big paper, so I deal with big haters
Go-go-got it out the mud, they ain't do me no favors

It ain't a bitch like her, that's why these bitches don't like her (Nope)
I respect shit starts, not no shit typers (Uh)
Three year break, I still get this shit hyper (Woo)
Shot back to the top, don’t make a bitch snipe ya’ (Grrr)
Big Bardi, they can't fuck with me, hardly (Woo)
Body anybody sayin' they don't know my body (Uh)
I son bitches, move Kulture out the car seat
Got these hoes nervous, I can spit it to their heartbeat
Super valid anytime I link Khaled (Woo)
Platinum plaques hang on every wall in my palace
Clips still push, to anybody speakin’ malice
Fashion icon, couple million for my stylist
Five number ones, you got five number nones (none)
Sleepin' on Cardi, all that nappin' shit done (Done)
Off with your hat, all that cappin' shit done
And I got Hollywood waitin when this rappin shit done

I get big paper, so I deal with big haters (Yeah)
Got it out the mud, they ain't do me no favors (None)
Got it out the club, they ain't do me no favors (No)
Cardi this, Cardi that, make me more famous (Woo)
Big paper, so I deal with big haters
Bi-big paper, so I deal with big haters I get big paper, so I deal with big haters
Go-go-got it out the mud, they ain't do me no favors

The most imitated, innovated, instigated
Playlist favorite, your shit never played it (nah)
Had to make a way and your shit never made it
I was broke in the Bronx, but a bitch never hated (never)
Had to get my weight up, so I patiently waited
House with the palm trees, for all the times I was shaded
Niggas out the woodworks, no, we never dated
Stop lyin' on the pussy when you know you never ate it (Pussy)
Took the wig off and braided back my hair (Woo)
Mixtape Cardi, like I aint a millionaire (haha)
Big diamond single, big diamonds in my ear
And my stock steady risin', you would never get a share (No)
Ridin' nigga faces, I don't never get a chair (Ahh)
If I don’t take a break off, you would never get a year (never)
Prayin' on my downfall, you never get a prayer Had to tighten up my circle, so I never fit a square

I get big paper, so I deal with big haters (Yeah)
Got it out the mud, they ain't do me no favors (None)
Got it out the club, they ain't do me no favors (No)
Cardi this, Cardi that, make me more famous (Woo)
Big paper, so I deal with big haters Bi-big paper, so I deal with big haters I get big paper, so I deal with big haters
Go-go-got it out the mud, they ain't do me no favors

We The Best Music
Another One

(C) 2021 We The Best / Epic Records, a division of Sony Music Entertainment

टिप्पणियाँ 

  1. idra K9

    idra K9

    घंटे पहले

    Trash...prove me wrong

  2. INT Jugz

    INT Jugz

    15 घंटे पहले

    Why all the hate though? The beat is swag plus she wrote the bars, plus they're not bad, y'all are kinda pathetic. This seems like a good direction for her. Be happy.

  3. Chrissy

    Chrissy

    20 घंटे पहले

    I bet if they used nicki Minaj it would be better more flows and more fires

  4. BACONATOR

    BACONATOR

    दिन पहले

    what the hell

  5. Mar Kinney

    Mar Kinney

    दिन पहले

    Watch Bodak Yellow

  6. Jordan Simmons

    Jordan Simmons

    दिन पहले

    This is a cardi b song and most of the comments are barbz or big haters

    • Jordan Simmons

      Jordan Simmons

      दिन पहले

      @Barbia and thank you for proving my point

    • Jordan Simmons

      Jordan Simmons

      दिन पहले

      @Barbia who did you he’s the most?

    • Barbia

      Barbia

      दिन पहले

      It’s a khaled song actually

  7. Mrs. Lucifer

    Mrs. Lucifer

    2 दिन पहले

    😭I love Cardi but yoh ngeke 😭😭

  8. GO NEW YORK WASSUP NEW YORK MAKE SOME NOICE RN

    GO NEW YORK WASSUP NEW YORK MAKE SOME NOICE RN

    3 दिन पहले

    My fave part was 2:41💓💓💓

  9. Yduyucare :editor chun li:

    Yduyucare :editor chun li:

    4 दिन पहले

    Omg cardi SKATED on the beat😻😻 And fractured 20 of her bones in a freak accident

  10. Kayla TRINITY

    Kayla TRINITY

    4 दिन पहले

    Lol her accent is making it sound like its lagging.... It doesn't really sound bad though

  11. onika maraj

    onika maraj

    5 दिन पहले

    WHAT IS DIS HUNTYY??

    • onika maraj

      onika maraj

      4 दिन पहले

      @Emory Woodruff baby i came here from iconic barb, im literally listening to i go crazy rn 🤦🏾‍♀️🤦🏾‍♀️

    • Emory Woodruff

      Emory Woodruff

      4 दिन पहले

      Aren't you a Nicki fan??? Go listen to nicki or something

  12. Mar Kinney

    Mar Kinney

    6 दिन पहले

    Great lyrics

  13. Fart_fairy

    Fart_fairy

    6 दिन पहले

    its been 2 months and im still searching for the beat

  14. Crystal

    Crystal

    7 दिन पहले

    I miss hearing hard, raw Cardi B songs like this, like from her first mixtape ❤

  15. Chrissy

    Chrissy

    7 दिन पहले

    She copying Nicki Minaj body line and son line too she's too thirsty

    • Mar Kinney

      Mar Kinney

      19 घंटे पहले

      @Chrissy no stay in school

    • Chrissy

      Chrissy

      19 घंटे पहले

      @Mar Kinney may be you need to learn English better and you will understand me

    • Mar Kinney

      Mar Kinney

      20 घंटे पहले

      @Chrissy learn how to write in English. I can’t understand you

    • Chrissy

      Chrissy

      20 घंटे पहले

      @Mar Kinney but nicki Minaj carry out the sons line better than the other rappers before her that's why a lot of people today hear it and know that cardi b copied that line from her

    • Chrissy

      Chrissy

      20 घंटे पहले

      @Mar Kinney nicki Minaj copy little of lil Kim face that's it not all right now lil Kim hardly can kiss

  16. Jovana Stevanović

    Jovana Stevanović

    8 दिन पहले

    Cardi, the beat ain't going anywhere

  17. READING EXTREME BOXING

    READING EXTREME BOXING

    8 दिन पहले

    THIS IS 🔥 🔥 🔥! LMK 🥰

  18. No

    No

    8 दिन पहले

    This is so good y’all hate just to hate😂

  19. Cassie Life

    Cassie Life

    8 दिन पहले

    This song beat back 7 songs on this album and this dont have a video yet?🤔

  20. Crybaby Circusbaby

    Crybaby Circusbaby

    8 दिन पहले

    DJ Khaled.....please.....you knew this was trash you're a legend you cant be making beats for trash verses 💀

  21. ꧁ Avi Agarwal ꧂ シ

    ꧁ Avi Agarwal ꧂ シ

    8 दिन पहले

    Would’ve seen Migos, Future, Morray or Lil Baby groove to this beat but Cardi ruined it

  22. Alex Lopez X

    Alex Lopez X

    9 दिन पहले

    Cardi verse that she wrote were fire but the beat it’s not giving so maybe is DJ Khalids wack beat onto why this song not doing it good and that’s on pur 💅🏻

  23. Alien Army

    Alien Army

    9 दिन पहले

    Cardi I love u but wtf is this

  24. CT Tea

    CT Tea

    9 दिन पहले

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🥰🥰🥰😎😎😎😍😍💜💜💅

  25. CT Tea

    CT Tea

    9 दिन पहले

    🔥🔥🔥🔥🔥

  26. CT Tea

    CT Tea

    9 दिन पहले

    🔥🔥🔥🔥🔥

  27. Mar Kinney

    Mar Kinney

    9 दिन पहले

    Banger

  28. Ameerah Mcleod

    Ameerah Mcleod

    10 दिन पहले

    Cardi gave us that mixtape raw cardi I love it gives me red barz chills you can tell when cardi pushing that pen

  29. Fire

    Fire

    10 दिन पहले

    I came to see what everyone was talking about, but honestly the song is not that bad, it grew on me. Not every song needs to have lyrics that align with the beat. Rappers have been rapping off beat since the beginning of time. Also, I felt like JID or Vince Staples would’ve killed it on this type of beat.

  30. Stanleylee

    Stanleylee

    10 दिन पहले

    *

  31. Marie Harper

    Marie Harper

    11 दिन पहले

    Look at them playing follow the leader 👀 "Cardi this Cardi that make her more famous"

  32. Diamond Vlog's

    Diamond Vlog's

    11 दिन पहले

    LMAFO

  33. Guilherme RLS

    Guilherme RLS

    11 दिन पहले

    A BANGER !!!! I CAN FEEL EVERY VERSE !!!!

  34. PHELAN

    PHELAN

    11 दिन पहले

    The rapping ain’t bad but the beat is trash

  35. Elisha Bragg

    Elisha Bragg

    12 दिन पहले

    😟

  36. Veronica Cooper

    Veronica Cooper

    12 दिन पहले

    All these negative comments😂😂😂 But you here. Cardib don’t need to jump on a already good song to be relevant. Cardib will stay winning.

  37. Ebony Smith

    Ebony Smith

    12 दिन पहले

    Trash noo she cld of did way better

  38. Mar Kinney

    Mar Kinney

    12 दिन पहले

    Queen

  39. Saskue Uchiha

    Saskue Uchiha

    12 दिन पहले

    BRUH TF THIS DONT DESERVE TO BE ON MY BDAY

  40. Lil Bj

    Lil Bj

    12 दिन पहले

    I love this song🥰 and for the people that’s saying it’s trash you and your mother got problems

  41. Zariah Ward

    Zariah Ward

    13 दिन पहले

    Stop hating on cardi

  42. 4_Free

    4_Free

    13 दिन पहले

    This is absolute trash. Like Every part. The beat, the lyrics, the delivery. All shit. Christ almighty. The verses don’t even match the beat. It sounds like some 14 year old’s garageband song

    • WeSpillin ALLtheTea

      WeSpillin ALLtheTea

      9 दिन पहले

      U so mad

  43. Kaii Original TV

    Kaii Original TV

    14 दिन पहले

    🔥🔥🔥

  44. Mar Kinney

    Mar Kinney

    14 दिन पहले

    Wild Slide

  45. Rakhshinda Sattar

    Rakhshinda Sattar

    15 दिन पहले

    Cardi honey baby noooo why

  46. BaddieB

    BaddieB

    15 दिन पहले

    Now she got sons ? LMFAOOO omgggg

  47. Victer Rios

    Victer Rios

    15 दिन पहले

    STRAIGHT fucking trash. Wow.

  48. MAtthew Quetell

    MAtthew Quetell

    16 दिन पहले

    Did it just hit 2M?

  49. Tae Da'Great

    Tae Da'Great

    18 दिन पहले

    🔥🔥🔥 cardi snapped

  50. Mar Kinney

    Mar Kinney

    18 दिन पहले

    Queen

  51. Doja Cupcake

    Doja Cupcake

    19 दिन पहले

    Even though I don't like Cardi's music, I must admit that her bars and her delivery weren't that bad as some of y'all say, the beat slaps really hard as well but her catching up with the beat just throws me off

  52. Jayla Dunlap

    Jayla Dunlap

    19 दिन पहले

    I love Cardi B but good Lord……. Why

  53. Michael Moonsammy

    Michael Moonsammy

    19 दिन पहले

    Big paper so I deal with big flops.... 360 deal got me calling out the ops. Big paper so I need my man faithful. Big paper cuz my WAP ain't keepin him nearer.💀💀 Chile this girl is on the way to THE END. Someone else securing her spot cuz this trash right here🤣🤣🤣

  54. Mar Kinney

    Mar Kinney

    21 दिन पहले

    Empress Of Rap

  55. Sangita Munian

    Sangita Munian

    21 दिन पहले

    Offbeat tingz 🥴💀

  56. Jayden Arnold

    Jayden Arnold

    21 दिन पहले

    Its them weak bars thinking that she dissing for me I graded ur homework bitch it's incomplete if u was trying to be my son then mission complete cause I'm the final level bitch they on a mission to defeat

  57. พีระดล รักษาชนม์

    พีระดล รักษาชนม์

    22 दिन पहले

    The Best Cardi’s song 🔥

    • Queen Bee

      Queen Bee

      14 दिन पहले

      Hell naw

  58. THAIGERs

    THAIGERs

    22 दिन पहले

    CARBI B SUCK!

  59. T-theartist

    T-theartist

    22 दिन पहले

    She went offfffff🙌🙌 and her lyrics are fire idk what yall talking bout her hook is alittle slower but u think it goes lol

  60. Ivana Lexy

    Ivana Lexy

    22 दिन पहले

    This was released suddenly. Just proves to show that without promotion, payola, radio play and tiktok, she’s a flop. This song tanked majorly. Nicki had none of these things and her album went platinum. Her mixtape was the best selling rereleased mixtape of all time, just because of her fans. It’s crazy as hell. I don’t really hate cardi but she should stick to tiktok songs, they’re entertaining and don’t require much rap skills.

    • Ivana Lexy

      Ivana Lexy

      21 दिन पहले

      @Prettyluhkimora Actually I came to listen to the song and see how it did. What I said isn’t really untrue either. It’s not hate if it’s true. If she didn’t have the industry’s backing then she wouldn’t be as successful, and her rap skills aren’t anything special either, this isn’t even an opinion, literally everyone knows this. Plus it’s INtwo, everything is open season to everyone so I can watch and say whatever I want. I also don’t hate her cause I don’t know her.

    • Atamandike Mankhwazi

      Atamandike Mankhwazi

      21 दिन पहले

      And that's faccccccccccts they don't wanna hear

    • Prettyluhkimora

      Prettyluhkimora

      21 दिन पहले

      Girlll plzz if you don’t like cardi just say that but you come to her song to hate girl plzz😂😂😂

  61. Bat

    Bat

    23 दिन पहले

    At least we know she wrote this one

  62. Mar Kinney

    Mar Kinney

    24 दिन पहले

    Talented queen

    • Mar Kinney

      Mar Kinney

      14 दिन पहले

      @Queen Bee sad

    • Queen Bee

      Queen Bee

      14 दिन पहले

      @Mar Kinney I am and I’m proud 😍

    • Mar Kinney

      Mar Kinney

      14 दिन पहले

      @Queen Bee obsessed

    • Queen Bee

      Queen Bee

      14 दिन पहले

      Yes Nicki Minaj 👑

  63. W O

    W O

    24 दिन पहले

    It was actually a good beat... what a waste

  64. Luzia Romão

    Luzia Romão

    24 दिन पहले

    Tiveste a música só para ti e mesmo assim mostraste que tens versos preguiçosos, nada de barras pesadas, duplos e trocadilhos quentes nada 👎 e ainda querem fazer comparações com a queen minaj

  65. Curt Segismundo

    Curt Segismundo

    24 दिन पहले

    I decided to make this my alarm in 5 am so I can wake up at 4 and start my day without hearing this

  66. Official Edits

    Official Edits

    24 दिन पहले

    She ate 🥳

    • Queen Bee

      Queen Bee

      14 दिन पहले

      And left crumbs

  67. Josyah

    Josyah

    25 दिन पहले

    This is just a NY type record.... and it isn’t bad either. Just a lot of hate with this one and mfs dragging Nicki into it 🙄. Leave the Empress out of Cardi’s career 👌🏾

  68. ItzzzAsia

    ItzzzAsia

    25 दिन पहले

    stop running from the beat hunny..

  69. spearl60

    spearl60

    25 दिन पहले

    This shit is 🔥🔥🔥🔥🔥

  70. Scary Thots

    Scary Thots

    26 दिन पहले

    The amount of second hand embarrassment 🤡

    • Mar Kinney

      Mar Kinney

      24 दिन पहले

      Is your lifestyle

  71. Mar Kinney

    Mar Kinney

    26 दिन पहले

    Top-selling rap songs of the year in the US (official consumption units): #1. Up #2. Astronaut In The Ocean #3. Back In Blood #4. Rapstar #5. Calling My Phone

  72. Karelle Garcia

    Karelle Garcia

    26 दिन पहले

    It’s a good song stop it

  73. ClassyLeah

    ClassyLeah

    26 दिन पहले

    The one white kid who thinks they Nicki Minaj in middle school:

    • hi

      hi

      24 दिन पहले

      @Mar Kinney quiet ain’t no back talk.

    • hi

      hi

      24 दिन पहले

      @Mar Kinney if that’s an essay then ur in 1st grade 💀 . you should read it so you can get educated. ppl like you never want to learn anything. just stuck in your ignorance

    • Mar Kinney

      Mar Kinney

      24 दिन पहले

      @hi you don’t have to write an essay, nobody is reading that bs lmao

    • hi

      hi

      24 दिन पहले

      @Mar Kinney “still trash” she’s the beststelling female rapper of all time, most awarded, most followed, most successful, most talented, richest female rapper, most creative of all time for a reason. also cardiac arrest doesn’t even write her raps ☠️

    • Mar Kinney

      Mar Kinney

      24 दिन पहले

      @hi whatever makes you sleep at night lol

  74. Jay gang

    Jay gang

    26 दिन पहले

    All should know this is Bronx style right here you should know cardi b get that pen and write this nobody can’t say

  75. AA RC

    AA RC

    26 दिन पहले

    Why would you brag about writing this??

    • Atamandike Mankhwazi

      Atamandike Mankhwazi

      21 दिन पहले

      😂😂😂😂

    • hi

      hi

      25 दिन पहले

      @Mar Kinney big payola

    • Mar Kinney

      Mar Kinney

      26 दिन पहले

      Because it’s great

  76. Fillmore Slim

    Fillmore Slim

    27 दिन पहले

    She eating niggas food with thjs track!!!

  77. Fillmore Slim

    Fillmore Slim

    27 दिन पहले

    Go Cardi!!

  78. ReAnne Clifton

    ReAnne Clifton

    27 दिन पहले

    That's it right there.

  79. Mar Kinney

    Mar Kinney

    27 दिन पहले

    Queen

    • hi

      hi

      21 दिन पहले

      @Mar Kinney ken got falsely accused but cardi admitted to raping lmaoaoao

    • Mar Kinney

      Mar Kinney

      25 दिन पहले

      @hi is nicki

    • hi

      hi

      25 दिन पहले

      of rap(e)

  80. Pedja M

    Pedja M

    27 दिन पहले

    They mad cus cardi wrote this one Hehehe u can hear this is cardi mixtape

  81. x•soralink •x

    x•soralink •x

    28 दिन पहले

    “5 number ones you got 5 number nones (none) “ got me 😂

    • idra K9

      idra K9

      घंटे पहले

      @Atamandike Mankhwazi facts😂😂😂😂😂😂

    • Atamandike Mankhwazi

      Atamandike Mankhwazi

      21 दिन पहले

      Weak bars😂😂😂

  82. Tanevia Grace

    Tanevia Grace

    28 दिन पहले

    Shine Queen

  83. Melody Brown

    Melody Brown

    28 दिन पहले

    Why so much hate in the comment section? The only issue with the song is Cardi not flowing with the beat, however take into consideration that this was made last minute. I wish Khaled would've worked on this a bit more instead of just rushing it out.

  84. Mar Kinney

    Mar Kinney

    29 दिन पहले

    Underrated banger

  85. Mar Kinney

    Mar Kinney

    29 दिन पहले

    So good

  86. Olivia Ryder

    Olivia Ryder

    महीने पहले

    I think the song is good. Why is everyone hating on her pen game?

    • Joey’s Asscheeks

      Joey’s Asscheeks

      4 दिन पहले

      @Mar Kinney bruh there are even cardi fans saying this shit booboo 😭 💀

    • Mar Kinney

      Mar Kinney

      28 दिन पहले

      @First Name Last Name it’s a old hip hop style.

    • First Name Last Name

      First Name Last Name

      28 दिन पहले

      @Mar Kinney i like nicki and cardi but shes offbeat

    • First Name Last Name

      First Name Last Name

      28 दिन पहले

      shes off beat

    • Mar Kinney

      Mar Kinney

      29 दिन पहले

      They are all bitter nicki fans.

  87. Bella 'sss

    Bella 'sss

    महीने पहले

    Ok, kardy bee

  88. Saveren wright

    Saveren wright

    महीने पहले

    Most people don't know but this is a New York type of rap style. This is actually REALLY good! Keep up the good work cardi! I like the switch-up.

  89. s n o w c o n e

    s n o w c o n e

    महीने पहले

    she’s chasing the beat

  90. Minascookie

    Minascookie

    महीने पहले

    She not running from the beat the beat running from her

  91. Woodchuck Chuck

    Woodchuck Chuck

    महीने पहले

    Nicki said she graded this and it’s incomplete

  92. Meh Name Jeff Kookie

    Meh Name Jeff Kookie

    महीने पहले

    Ew

    • Atamandike Mankhwazi

      Atamandike Mankhwazi

      21 दिन पहले

      😂😂😂

    • Meh Name Jeff Kookie

      Meh Name Jeff Kookie

      महीने पहले

      Jk lmao I agree

    • Meh Name Jeff Kookie

      Meh Name Jeff Kookie

      महीने पहले

      Yum

  93. Mar Kinney

    Mar Kinney

    महीने पहले

    Empress Of Rap, congratulations on your pregnancy 🤰🏾💕👑👏🏻❤️‍🔥

  94. Disney Channel

    Disney Channel

    महीने पहले

    yall say its a flop but she still made well over 50k on it 😂💀

  95. José Peter

    José Peter

    महीने पहले

    wat?

  96. Proud Barb🦄

    Proud Barb🦄

    महीने पहले

    Toilet paper flopped 😹😹😹

  97. just being EL

    just being EL

    महीने पहले

    I'm the biggest cardi b fan and I still can't get with this song

  98. Barbiana Tay

    Barbiana Tay

    महीने पहले

    dis makes me wanna die

  99. Barbiana Tay

    Barbiana Tay

    महीने पहले

    i hate this so much

  100. Barbiana Tay

    Barbiana Tay

    महीने पहले

    SIS WTF

आगामी